Odoo Document- & Contractbeheer

Document Management

Rekeningen ingeven, contracten scannen, documenten goedkeuren… het kan sneller, beter en papierloos met de Document Management App van Odoo ERP. Met Odoo Documenten kan je namelijk gemakkelijk gescande documenten delen, verzenden, categoriseren en archiveren. Ook mogelijk: leveranciersfacturen, taken en product sheets voor productie genereren.

Interesse in een vrijblijvende demo van de mogelijkheden & projectaanpak?

Neem contact op

Waarom Odoo Document Management? 

  • Stroomlijn je workflow
    Volledig geïntegreerde goedkeuring, controle en validatieprocessen
  • E-mail gateway
    Zo worden facturen automatisch aangemaakt vanuit een gescand document of rechtstreeks vanuit de mail van de leverancier
  • Werk samen met je team en klanten
    Link documenten aan collega's, klanten of leveranciers, deel en importeer
  • Werk naadloos met Onderteken
    Wijs documenten toe aan de juiste persoon, laat ze ondertekenen en ontvang ze digitaal
  • Documenten in batch verwerken
    Goedkeuring vragen, folders wijzigen, labelen en meerdere bestanden in één keer toewijzen in plaats van
Plan gratis demo

ODOO DMS

Een uiterst betrouwbaar en uitgebreid Document Management System, dat is Odoo DMS. Je documenten altijd en overal bij de hand. Ze zijn allemaal georganiseerd en bewaard op dezelfde veilige plaats. Meer weten? De consultants van Digimedio tonen je graag alle details van document- en contractbeheer met Odoo.