Uitbreiding van de helpdeskmodule & ontwikkeling app

Om de klanten van Peeters NV nog sneller en efficiënter te kunnen bedienen, breidden we de helpdeskmodule uit. Daarnaast ontwikkelden we een mobiele app voor de medewerkers intern die het beheer en de opvolging van hun raambokken automatiseert. Het resultaat? Enorme tijdsbesparing en winst aan efficiëntie!

Over Peeters NV

Sinds 1970  staat Peeters NV bekend voor de productie van PVC ramen en deuren voor de professionele klant. In 2016 startte het bedrijf een nieuw hoofdstuk onder de naam Peeters, De raamproducent. Een verandering die de focus verlegde naar het produceren van aluminium ramen en deuren. De PVC activiteiten verhuisden naar de zusterfirma Raamwinkel PRO.

In 2019 kende Peeters een opmerkelijke groei, die ze te danken hadden aan hun inspanningen op het gebied van leverbetrouwbaarheid en praktische ondersteuning. Door open en transparant te communiceren en maximaal bereikbaar te zijn, weet de klant altijd wat het aan Peeters heeft.

Wat we deden - Odoo modules

Uitbreiding van de helpdeskmodule

Via de website van Peeters kan de eindklant een probleem opgeven met eventuele foto’s. Door de helpdeskmodule uit te breiden, kan er vanaf nu gewerkt worden met een ‘vooronderzoek’ of een soort vragenlijst die wordt meegestuurd voor de backoffice en ervoor zorgt dat het ingediende ticket automatisch bij de juiste personen en/of afdelingen terecht komt. Daarnaast hebben we een alarm voorzien dat automatisch afgaat wanneer een ticket te lang openstaat. Om de helpdeskmodule van relevante data te voorzien, werd een koppeling gelegd met het productie- en planningspakket van de klant.

Ontwikkeling van een app

Voor het beheer en de opvolging van de raambokken van Peeters, maakten we een custom app. Deze app biedt voordeel aan zowel de medewerkers intern als voor de eindklant.

  • Backoffice
    • Gemakkelijk beheer en ingave van raambokken door middel van barcode en/of QR codes
    • Raadpleging van historieken van alle raambokken (wanneer geplaatst, bij welke klant, …)
  • Chauffeurs
    • Gemakkelijk leveringen ingeven door middel van QR scanning. De geolocatie zorgt ervoor dat de locatie automatisch wordt opgehaald. Op specifieke vraag van Peeters hebben we ervoor gezorgd dat de locaties via een Google Maps weergave worden getoond.

Eindgebruiker centraal

Gedurende het volledige project, stond de eindgebruiker centraal. De helpdeskmodule werd uitgebreid om klanten direct in verbinding te brengen met de juiste contactpersonen. Dankzij de app kunnen klanten voortaan zelf hun raambokken beheren via de website. Zo kunnen ze zien welke kosten ze reeds gemaakt hebben, waar de raambok staat en of deze terug opgehaald mag worden.

Hoe kunnen we jou helpen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we enerzijds luisteren naar je verhaal en kijken hoe we je van dienst kunnen zijn. Anderzijds kunnen we meteen een extra woordje uitleg geven over hoe onze diensten aansluiten op jouw project.

Contactgegevens

Maatschappelijke zetel
Nijverheidsstraat 8
2390 Malle
+32 (0)3 605 71 61
info@digimedio.be
BE0828.708.414

Bureau & development
Steenovenstraat 2
2390 Malle
info@digimedio.be voor technische vragen