Software voor online documentbeheer

Versnel en verbeter je digitale documentbeheer met Odoo Documenten DMS.

Stroomlijn je documentbeheer & -verwerking

De tijd van karren vol papieren die over de werkvloer passeren is voorbij. De digitalisering van de werkwereld heeft ervoor gezorgd dat de papierberg een pak kleiner is geworden. Maar een kleinere papierberg betekent geen kleinere berg werk. Daarom is het belangrijk om ook online steeds een goed overzicht over al je documenten te behouden. En dat is exact wat Odoo Documenten je kan bieden.

Enkele voordelen van Odoo Documenten

Ondersteunt je workflow

Zodra documenten of bestanden binnenkomen, categoriseert Odoo Documenten deze automatisch of kan je deze zelf handmatig in de juiste folders plaatsen. De templates en slimme AI-technologie helpen je daarna om documenten sneller en beter te verwerken. Genereer, controleer, valideer, verzend, bewerk en deel documenten moeiteloos met een klik op de knop en werk naadloos over alle afdelingen heen.

Maakt automatisch facturen aan

Via de ingebouwde e-mail gateway maakt Odoo Documenten automatisch facturen aan voor alle binnenkomende documenten via e-mail of via scanner. Met een simpele knop kan je facturen automatisch met je accountant of delen en kan je automatisch facturen en kredietnota’s genereren die vervolgens aan je boekhouding worden toegevoegd.

Vergemakkelijkt samenwerken

Met Odoo Documenten kan je documenten eenvoudig delen met collega’s, klanten en leveranciers. Geef toegang tot bestanden en mappen en laat anderen rechtstreeks documenten importeren. Met de ingebouwde chatfunctie kan iedereen gemakkelijk en snel vragen stellen, overleggen en samenwerken. Verlies nooit meer tijd met onnodig printen of scannen en deel alle documenten met de juiste personen op het juiste moment.

Bespaart je hopen tijd

Odoo Documenten biedt je één centrale omgeving waar alles samenkomt. Geen nood meer om documenten aan te maken, aan te vragen, op te zoeken of stuk voor stuk te verwerken. Neem documenten in batches en verwerk meerdere documenten op hetzelfde moment. Zo bespaar je minuten of zelfs uren op basis van wat er met een document moet gebeuren en krijg je op week- en maanbasis een pak meer gedaan in minder tijd.

Volledig geïntegreerd met andere Odoo modules

Project

Organiseren, plannen & analyseren wordt een stuk gemakkelijker met onze tool. 

Meer informatie

Facturatie

Stuur automatische facturen, beheer contracten & ontvang sneller betalingen. 

Meer informatie

Boekhouding

Alle tijdbesparende tools die je nodig hebt om je bedrijf te laten groeien.

Meer informatie