Webinar - Ontdek de functionaliteiten van ons starterspakket

Is je bedrijf net uit de startblokken geschoten (of gaat dit gebeuren in de nabije toekomst) en ben je op zoek naar een tool voor je administratie? Dan is ons starterspakket dé oplossing voor jou! Tijdens onze webinar overlopen we de functionaliteiten van dit starterspakket en wat het voor jou als bedrijf kan betekenen. 

Onze webinar is wellicht iets voor jou als je: 

  • Een ondernemer bent met groeipotentieel
  • Je je administratie op dit moment via Excel of een andere basic toepassing doet
  • Je op zoek bent naar een praktische tool om je administratie te doen

Wat komt aan bod tijdens de webinar? 

  • De functionaliteiten van ons starterspakket (Odoo modules)
    • Contactenbeheer: Beheer en organiseer je volledige contactenlijst.
    • CRM: Personaliseer je sales funnel en krijg toegang tot alle relevante info over leads. 
    • Verkoop: Bewaar het overzicht van de te factureren orders en volg je betalingen op.
    • Aankoop: Maak en verzend prijsaanvragen voor leveranciers en zet deze om in inkooporders.
    • Facturatie: Creëer professionele facturen op basis van de offertes en verkooporders.
  • Informatie over start-up sessies/ individuele trainingen
  • Prijzen

Meer info rond ons starterspakket kan je terugvinden op www.digimedio.be/starterspakket.

Praktische informatie

  • Prijs: Volledig gratis
  • Wanneer: Woensdag 16/06/2021 om 10u
  • Duur: +/- 60 min
  • De toegangslink ontvang je 1 dag op voorhand via mail

Iets voor jou? Schrijf je dan zeker in via onderstaand formulier!

Let op: plaatsen zijn beperkt!

Inschrijven voor: Webinar - Ontdek de functionaliteiten van ons starterspakket