Software voor planning en tijdregistratie

Work, track, optimize, repeat. Met de tijdregistratie-app van Odoo werk je sneller, efficiënter en overzichtelijker, keer op keer.

Beheer je tijd en optimaliseer je efficiëntie met Odoo Timesheet

Als ondernemer weet je het maar al te goed: time is money. Daarom is het belangrijk om altijd je werk en activiteiten zo efficiënt mogelijk te kunnen plannen, uitvoeren en opvolgen.

Met Odoo Timesheet breng je al je projecten van start tot finish onder in één all-in-one oplossing. Zo kan je beter je werk en werktijden beheren en optimaliseren.

Beheer je workflow

Plan projecten en taken in

Een efficiënte werking begint bij een goede planning. Met Odoo Timesheet kan je taken inplannen voor jezelf en voor je werknemers via een handige dagplanner. Stel weekschema’s op en zorg dat iedereen maximaal wordt ingezet, rekening houdende met vakanties en afwezigheden. Wijs ook werknemers toe aan specifieke projecten en stel deadlines in voor iedere fase van ieder project.

Track je werktijd

Via de gebruiksvriendelijke interface van Odoo Timesheet kunnen jij en je werknemers werktijden eenvoudig tracken via de computer of de mobiele app. Maak gebruik van de ingebouwde timer om werktijden tot op de minuut te loggen of geef achteraf handmatig de gewerkte tijd in. Volg als werkgever de vooruitgang van iedere taak en ieder project en stuur bij waar nodig.  

Raadpleeg overzichten

Via de automatische overzichten die Odoo Timesheet na taken en gewerkte dagen genereert krijg je gerichte overzichten van al je prestaties. Als werkgever kan je ook alle prestaties van je werknemers individueel raadplegen en hun prestaties nagaan. Kijk en vergelijk hoeveel tijd voorzien was, effectief getrackt werd, welke kosten zijn gemaakt en waar je in de toekomst efficiënter en beter kan werken.

Analyseer en optimaliseer je workflow

Maak gebruik van alle overzichten om je workflow te analyseren en te optimaliseren. Gebruik de resultaten van voorgaande projecten om prognoses te maken voor vergelijkbare projecten in de toekomst, tijd beter in te schatten en deadlines te stellen. Zo kan je voor nieuwe projecten steeds efficiënter werken en altijd bijsturen waar nodig.

Andere voordelen van Odoo Timesheet

Werk offline en synchroniseer later

Geef je timetracks via de mobiele app ook offline in. Zodra je terug met het internet verbind, synchroniseert je data automatisch met je Odoo-account.

Volg de winstgevendheid van projecten

Krijg een overzicht van alle factureerbare tijd en kosten/middelen die aan je taken en projecten hangen om winstgevendheid in te schatten.

Factureer eenvoudig naar klanten

Genereer automatisch facturen op basis van kosten en gewerkte uren en verzend deze direct naar je klanten.

Volledig geïntegreerd met andere Odoo modules

Verkoop

Stuur schitterende offerte templates met digitale handtekening & online betalingsverzoek. 

Meer informatie

Project

Organiseren, plannen & analyseren wordt een stuk gemakkelijker met onze tool. 

Meer informatie

Facturatie

Stuur automatische facturen, beheer contracten & ontvang sneller betalingen. 

Meer informatie

Boekhouding

Alle tijdbesparende tools die je nodig hebt om je bedrijf te laten groeien.

Meer informatie
Ben je geïnteresseerd of wens je meer informatie?

Aan de slag met de Odoo Timesheet module?

Wil je graag efficiënter werken en je tijd beter beheren én spenderen? Dan leggen wij je tijdens een gratis demo graag uit hoe Odoo Timesheet exact in elkaar zit. Of ben je al overtuigd dat Odoo Timesheet helemaal iets voor jou is? Vraag dan gratis een offerte aan!