Plan projecten en taken in
Een efficiënte werking begint bij een goede planning. Met Odoo Timesheet kan je taken inplannen voor jezelf en voor je werknemers via een handige dagplanner. Stel weekschema’s op en zorg dat iedereen maximaal wordt ingezet, rekening houdende met vakanties en afwezigheden. Wijs ook werknemers toe aan specifieke projecten en stel deadlines in voor iedere fase van ieder project.
Track je werktijd
Via de gebruiksvriendelijke interface van Odoo Timesheet kunnen jij en je werknemers werktijden eenvoudig tracken via de computer of de mobiele app. Maak gebruik van de ingebouwde timer om werktijden tot op de minuut te loggen of geef achteraf handmatig de gewerkte tijd in. Volg als werkgever de vooruitgang van iedere taak en ieder project en stuur bij waar nodig.
Raadpleeg overzichten
Via de automatische overzichten die Odoo Timesheet na taken en gewerkte dagen genereert krijg je gerichte overzichten van al je prestaties. Als werkgever kan je ook alle prestaties van je werknemers individueel raadplegen en hun prestaties nagaan. Kijk en vergelijk hoeveel tijd voorzien was, effectief getrackt werd, welke kosten zijn gemaakt en waar je in de toekomst efficiënter en beter kan werken.